dilluns, 28 de febrer del 2011

Esperant sense respostes

Divendres vaig rebre una notificació de l'Ajuntament. Quan em va trucar l'agutzil de l'ajuntament, vaig pensar que seria la resposta a la instància que havíem entrat el 25 de gener des d'Esquerra demanant la sala d'exposicions de Carranca pels divendres 11 i 25 de febrer al vespre, 20 dies abans de la primera data per a complir el termini legal de 15 dies que demana l'ajuntament. Però no, no era aquesta notificació. Fet que no entenc, com pot ser que amb més d'un mes de marge no hagin pogut respondre aquesta instància, i hagin provocat de manera voluntària o involuntàriament que haguem hagut d'anul·lar dos actes per a la seva lentitud o falta de voluntat de respondre. El cert és que el divendres 11 de febrer ens vam desplaçar a l'hora demanada a Carranca i a la mateixa sala i estaven fent un taller de guitarra. No poden respondre i donar un altre emplaçament? No tenen prou temps amb 20 dies? o es què no tenim suficients espais públics a Martorelles per a fer xerrades? En tot cas, voluntària o involuntàriament, ens han perjudicat. Espero que només passi això amb nosaltres i no amb la resta de la població.


El fet, es que la notificació que m'enviaven, era la resposta de la instància que havia entrat jo mateix el dimecres 2 de febrer sol·licitant poder veure l'expedient de la reforma del celler de Carranca. La intenció era esvair alguns dubtes sobre tot el procediment i terminis duts a terme per l'equip de govern com exposava en l'anterior blocada, simplement això. I la resposta de l'alcalde ha estat negativa, atenent-se que l'expedient encara és obert. Fet què em sorprèn, i més tenint en compte que després de publicar l'anterior blocada sobre el celler, el mateix alcalde al meu facebook em va comentar que el que deia jo a l'article era ...degut a una manca d'informació i amb intencions simplement electoralistes... (cito literalment). Continuo tenint en tot cas una falta d'informació i per tant dubtes, i en aquest cas es per la poca transparència de l'equip de govern i de l'alcalde en particular, fet que em provoca encara més dubtes sobre tot el procés. Espero que l'alcalde rectifiqui i em deixi veure l'expedient, sinó segurament els meus dubtes començaran a agafar pes i ser certs.